środa, 26 kwietnia 2017

"Pod pelargoniowym balkonem" - ksiazka warta przeczytania!

Uwielbiam czytać książki, wszystkie - od kryminałów po powieści miłosne (no może oprócz Greya). Gdybym tylko miała czas mogłabym siedzieć z nosem w książkach całymi dniami (pomijając oczywiście te , z których trzeba się uczyć).



Ostatnio w moje ręce wpadła lekka powieść miłosna "Pod pelargoniowym balkonem". Autorką jest Anna Balińska - przesympatyczna osoba, którą miałam szczęście niedawno poznać.
Książka na pewno spodoba się kobietom, które lubią niebanalne opowieści o miłości. Czyta się ją bardzo lekko i przyjemnie - mnie wciągnęła tak, że przeczytałam ją w kilka godzin jednym tchem.
"Pod peralgoniowym balkonem" to opowieść o Alicji i jej szalonych perypetiach. Z dnia na dzień jej życie legnie w gruzach. Czy zdoła się z tego podnieść?  A może będzie jeszcze gorzej? Nie będę Wam zdradzać szczegółów musicie przeczytać sami! Cała akcja toczy się głównie w pięknym mieście jakim jest Iława.
Muszę przyznać, że książka mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła!  Nie spodziewałam się takiego toku wydarzeń, autorka doskonale wniosła w życie bohaterki szalone zwroty akcji.
Po przeczytaniu tej opowieści zdałam sobie sprawę jakie życie jest ulotne i nieprzewidywalne..jednego dnia możesz mieć wszystko a drugiego dnia nie masz nic. Dlatego nie tkwijmy w toksycznych związkach, doceniajmy dobrych ludzi, których mamy wokół siebie i dbajmy o nasze miłości, aby nasze życie było przepełnione szczęściem!  Bo raz się żyje i szkoda go zmarnować!
Już niedługo ukaże się nowa książka Ani "Szczęście od jutra" ja na pewno od razu ją kupię i przeczytam z zapartym tchem ❤
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o autorce zapraszam do śledzenia jej profilu na Facebooku KLIK 

1 komentarz: