niedziela, 12 marca 2017

Jak dbać o ombre hair ?

Witajcie kochane!
Dzisiaj przygotowałam dla Was post na temat pielęgnacji włosów rozjaśnionych.
Przyznam szczerze, że nie jestem zbyt oryginalna co do mojej fryzury - co trzecia dziewczyna posiada ombre hair.Niestety na ulicach możemy spotkać się z źle wykonaną koloryzacją dlatego decydując się na ombre wybierzmy dobrego fryzjera. Ja na szczęście takiego znalazłam. 
Od kiedy pamiętam miałam długie, ciemne włosy. Jednak w końcu postanowiłam coś zmienić w swoim wyglądzie i postawiłam właśnie na nową fryzurę. Zawsze podobało mi się ombre, które jest metodą rozjaśniania włosów na ich końcówkach, króluje niezmiennie w modzie fryzjerskiej. Trend ten przyszedł do nas ze Stanów Zjednoczonych, niektórzy nazywają je ''gigantycznymi odrostami''. Jest wiele zwolenników jak i przeciwników tego typu koloryzacji. Najlepiej wygląda ona na włosach grubych i mocnych z wyjściowym kolorem brązowym lub ciemnym blondem. Najważniejsze jest uzyskanie efektu stopniowego utlenienia. Niestety, każda z Was, która ma rozjaśnione włosy na pewno narzeka na ich łamliwe i suche końcówki oraz na występowanie żółtego lub pomarańczowego odcienia, które pojawia się jeśli odpowiednio nie dbamy o włosy. W poście przedstawię Wam kilka moich sprawdzonych porad, które na pewno Wam się przydadzą i zobaczycie szybką poprawę w wyglądzie swoich włosów. 
Pamiętajcie, że odgrywają one bardzo ważną rolę w naszym wyglądzie. Świeże i lśniące sprawią, że będziecie wyglądać na pewne siebie i zadbane !




1. Stosowanie odpowiedniego szamponu i odżywki - obecnie stosuję szampon i odżywkę firmy Loreal Elseve do włosów farbowanych i z pasemkami. Bardzo lubię jego zapach, a włosy po użyciu tych dwóch produktów są gładkie i lśniące. Produkty te możecie kupić w każdej drogerii, mniejszej czy większej za niewielką cenę. Pamiętajmy, że mając włosy farbowane nie powinnyśmy stosować innych szamponów niż te specjalnie do nich przeznaczone, jeżeli chcemy jak najdłużej utrzymać ich kolor.


2. Po podwójnym umyciu włosów moim szamponem, na ich rozjaśnione końcówki nakładam szampon firmy Joanna przeznaczony właśnie do tego celu. Powiem szczerze, że nie wierzyłam w jego działanie ale po pierwszym użyciu bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Włosy stają się po nich bardzo gładkie, miękkie nie puszą się i łatwiej układają. Ich odcień ulega znacznej poprawie. Nie polecam myć tym szamponem całej głowy, gdyż może bardzo wysuszyć skórę i zafarbować ją na niebiesko. Produkt jest niedrogi (kosztuje około 8 zł), a efekt jest spektakularny.





3. Nałożenie odżywki to również podstawa mojej pielęgnacji. Moje włosy są bardzo gęste i po każdym umyciu ciężko mi je rozczesać dlatego używam takiej, która sprawia, że staje się to o wiele łatwiejsze. Włosy ładnie pachną i są nawilżone.

4. Olejowanie włosów to absolutny hit. Możemy stosować do tego celu przeróżne oleje. Od kokosowego po migdałowy. Są przeważnie dostępne w aptekach lub drogeriach. Nakładamy go na noc na lekko zwilżone lub suche włosy, kładziemy się spać z taką miksturą na głowie, a rano wszystko zmywamy. Uwierzcie mi, że ten zabieg działa cuda. Pamiętajcie jednak, żeby nie nakładać go na całe włosy tylko od połowy ich długości, gdyż olej może podrażnić delikatną skórę głowy. U mnie najlepiej sprawdził się olej migdałowy. Włosy już po pierwszym takim zabiegu odzyskały blask, a ich kondycja znacznie się poprawiła.

5. Regularne podcinanie końcówek to podstawa wyglądu pięknych włosów dlatego nie żałujmy na fryzjera i wybierzmy się od czasu do czasu aby odświeżyć końcówki bo rozdwojone i suche nigdy nie wyglądają dobrze.

6. Unikajmy suszarki i prostownicy- z tym akurat jest u mnie najtrudniej, gdyż mam kręcone włosy, które bez użycia prostownicy wyglądają okropnie. Jednak staram się prostować je jak najrzadziej i używać do tego celu odpowiedniego zabezpieczenia. Obecnie stosuje serum z firmy Avon. Ładnie pachnie jednak nie uważam żeby działało cuda. Nigdy nie suszę włosów, zawsze zostawiam je aż wyschną same. Chociaż tyle mogę dla nich zrobić.

Moje rady mogą wydawać się dla Was oczywiste, jednak mam nadzieję, że komuś się przydadzą. Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz